Julafton 2010

God fortsättning till er alla ! Hoppas ni hade en fantastisk jul, för det hade jag :)
Blev trevligt sällskap, fina klappar o många skratt - precis som det ska vara !
Efter man hade ätit o var proppmätt så öppnade vi klapparna o sedan blev det
lite spel. Det var faktiskt riktigt kul - för denna gång hade t.o.m. jag chans att vinna
över brorsan som annars ses som den smartaste ;) Höhö. Men snart är ju han inte bara
lärare o smart i familjen, snart är ju jag med det ;) Så blev en jämnmatch.
När klockan var vid tolv drog vi oss hemöver för att få sova i egen säng - skulle egentligen
sova över, men det var skönt att vakna upp hemma :)
Idag är det mellandagsrea på tex. Siba o Elgiganten, egentligen borde jag dra dit
för får ju en tvättmaskin i julklapp. Så tänkte att det kanske var någon som är sänkt
i pris nu på rean.. Men jag är så trött så orka dra dit o trängas med folk ;)
Mamma, Per-inge o brorsan har nyss varit här på en liten fika också så nu blev man trött
när magen ska smälta fikat ;) Ska se klart på Hajar som hajar o sen dra iväg på en
promenix. Fick också igår ett sms som kom helt oväntat men som fick en att le o verkligen
känna sig speciell :) Tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0