To day is the day



Åh måndag morgon ! Idag klev man upp redan kl 7 ! Var tvungen att se lite hövlig ut
innan målaren kom kl 8. Hade jag öppnat nyvaken hade han nog lagt benen på ryggen
o sprungit för sitt liv, som man brukar säga ;) Hehe.. Men han dök iallafall upp kl 8
imorse, spacklade o så o målade lite. Nu har han åkt för dagen, för måste torka tills imorgon
då han ska sätta upp tapeter :) Ska bli så spännande att se hur det bli !
Förut när jag var ute till tvättstugan så mötte jag en gammal kompis o hon bor på
samma gata som mig ! Så jäkla kul, kan man verkligen börja umgås massor när man har kryp
avstånd :p Nej, nu måste jag nog öppna balkongen, för oj vad det luktar målarfärg -
blir ju typ hög av detta :p

Kommentarer
Postat av: angelica

grymt fin bild! :)

2010-11-02 @ 22:52:39
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: MEvie♥

riktigt fin header!

allt bra?=)

2010-11-04 @ 18:46:05
URL: http://mevie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0