God kväll



Igår var det lördag o denna lördag stod det släktträff på schemat ! Så alla samlades
på en herrgård o skulle där äta en buffé o buffén var fransk - detta innebar alltså att det
fanns sniglar med som man fick äta. O jag kunde inte motstå utan var tvungen att testa
för att kunna säga "Jag har faktiskt ätit sniglar" o hur smakade detta nu då ?
Faktiskt inte så hemskt, en rökig smak ! Efter snigel ätandet så blev de trevligt prat blandat
med härliga skratt o sedan bar det över hemmåt igen !
Ronja fyllde år nyss så idag åkte vi dit för att ge lite presenter o hoppas hon blev
nöjd med de, de verkade så iallafall ;) Så god mat o trevligt sällskap med en stor dos med
dålig humor som vi har :D Haha. Sen tog vi bussen hem igen ! Tänk vad skönt det är
att bo mitt i stan så man kan ta bussen istället för att behöva ta bilen vart man än ska
hela tiden ! Så skönt ! Men det slår ju inte spårvagnarna i Göteborg ;) Göteborg i mitt hjärta !
Nu ska jag plocka iordning i de olika rummen här hemma för imorgon kommer målaren o
ska tapetsera här hemma - kommer bli super detta !
God natt !

Kommentarer
Postat av: charlotte

väldigt modigt att du vågade prova sniglarna! =) Jag skulle nog inte klarat av det..!

2010-11-01 @ 16:15:13
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0