A hot shower


Oj vilken dag ! Mitt huvud känns som det ska sprängas snart.. Har ordnat med nya
hyresvärden o sagt upp våran nuvarande lägenhet o varit nervös o suttit
med en tenta i 5½ timma i sträck, varit ute o gått 1 mil men nu äntligen ska jag hoppa
in i duschen - ska bli skönt !
Men vi blev iallafall godkända hos nya hyresvärden :D Så jäääkla gött ! Så svårt
som det är att få tag på lägenhet här i stan o så länge som vi letat så har man
så rå-tur att man fick den :DStor o fin - perfekt !
Så nu längtar man o hoppas att vi kan flytta in redan i november :)
Tentan har jag suttit med också, oj oj oj, men snart är den klar ! Fick allafall
godkänt på min andra tenta som jag gjorde för ett tag sen - fett skönt ! För den var svår..
Men nu ska jag duscha o koppla av i duschen med duschradion o hoppas på en bra låt ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul att ni fick lägenheten! :)

2010-09-30 @ 11:11:50
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: ewelinajohnsson

allt bra eller ? :D

snygg blogg!

2010-10-01 @ 08:28:43
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0