Bingo - för både unga & gamla.



Ibland funderar jag på om jag är den ende, men jag tycker faktiskt bingo är kul trots att jag är 22 år :) Men om jag tänker efter så har jag ju faktiskt pratat med flera som är i min ålder som tycker att bingo är kul. Jag tycker det är kul då man alltid sitter o hoppas på att man ska vinna o varje nytt nummer är spännande ! Man rycks lixom in i spelet väldigt fort ! Själv så har jag testat på flera olika bingon o det är inte något som jag tycker är dåligt utan jag har bara fått bra erfarenhet av de. Ett stort plus är ju att man även vunnit på det för många andra spel vinner man ju ytterst sällan. Men jag tycker att du ska testa bingo med, för det är inte bara för gamla tanter utan det är kul för oss ungdomar med ;)

Spelar du bingo i någon form ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0