Att shoppa på nätet




Jag har funderat lite på detta med webbshopping de senaste dagarna.. Jag pratade med en väninna för någon vecka sedan o vi pratade just om detta med webbshopping. Hon berättade att hon handlade i stort sett allt via nätet. Allt från inredning, kläder till datorer - allt som hon har kommer i stort sett från nätet. Jag själv handlar också ganska mycket från nätet. Det är otroligt smidigt o sen kan man få tag på t.e.x. kläder o smycken som inte någon annan har. För handlar man i en butik inne i stan så är chansen stor att man kommer träffa på väldigt många som har samma plagg/smycke. Därför är det alltid skoj att kunnde handla på nätet för att få något lite mer annorlunda! Jag handlar även mycket från vanliga sidor på nätet också, t.e.x. min jacka kommer från Ellos, vissa tröjor kommer  från Halens, några toppar från Nelly m.m. Men, många kanske känner att de inte vågar handla på nätet.. Jag själv tycker att om man handlar från sidor andra har handlat eller sidor som är "populära" så känner jag aldrig mig tveksam. Sedan kanske jag inte skulle handla för flera flera flera tusentals kronor på nätet, för mig räcker det gott o väl med max nån tusenlapp. Hur känner ni för att handla på nätet ? Gör ni det ? Är ni "otrygga" med att göra det ? Eller känner ni att det är en toppen idé som gör det hela mycket smidigare ?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag shoppar gärna på nätet och jag känner mig trygg med det. Dock vet jag inte om jag skulle köpa/beställa något som är från okända sidor.. ha en bra lördag!

2011-07-30 @ 13:03:26
URL: http://yourbexx.blogg.se/
Postat av: jessamy

Hej.

Jag shoppar gärna på nätet :)

Fråga till dig :) Vem vann tävlingarna som gick ut 24 juli? Hur jag än letar så hittar jag ingen dragning :)

2011-07-31 @ 20:51:08
URL: http://jessamys.blogspot.com
Postat av: Al

Jag shoppar gärna på nätet och sista tiden har det blivit allt mer då det är mkt roligare att gå i plagg som inte alla på stan har

2011-08-04 @ 14:59:52
URL: http://prettified.spotlife.se/
Postat av: Anonym

vilka vann dina tävlingar?

2011-08-05 @ 21:34:34
Postat av: theresebjörkman, :)

förlåt för sent svar, har varit iväg!

hur är det? :D

2011-08-07 @ 12:22:41
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0