Klädpoker - finns det kvar?



Kommer ni ihåg eller kanske testade ni aldrig klädpoker när ni var yngre? Ni kanske spelar det nu förtiden också ? För mig var det något som alltid fanns med när man var yngre, man tyckte alltid det var kul att vara "domare" men att vara med tyckte jag var alldeles för pinsamt :D Men ibland var man ju tvungen att vara med men då hade jag sån otrolig tur över att jag alltid vann ! Nu när jag är lite äldre så har jag inte tänkt så mycket på klädpoker men kom på det här om dagen o började fundera på om det finns kvar ? Klädpoker tycker jag är både spännande o kul så vore kul o veta vad ni tycker ? Spelar man det nu ? Gör man det i ung ålder eller finns det de som gör det under en förfest kanske ? Har ni någon erfarenhet av det ? När spelade ni det sist ? :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj herregud det var längesen jag ens hörde om det faktiskt haha. men som du säger skulle vara kul att veta om det finns kvar :)

2011-05-09 @ 18:50:05
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: Veronica

Vem vann tävlingen ??

2011-05-13 @ 10:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0