Bingo för alla



Ida ringde mig för ett par dagar sedan o frågade om jag ville komma med henne o Sandra o spela bingo. Trodde jag var den enda som var i min ålder som spelade :p Men så var inte fallet ! Tydligen, nu när man hört sig för är det väldigt många i min ålder som spelar för att det är enkelt o spännande när man kan vinna pengar. Jag själv tycker bingo är kul just för att det är så enkelt o att man kan vinna pengar eller saker. Jag har ganska bra erfarenheter av bingo både de som kan spelas på tv:n o de som kan spelas på nätet. Det är ett roligt sätt att ta till när man har små tråkigt tycker jag :) Det var ett litet tag sedan jag spelade nu, kanske för att jag just haft fullt upp med allt men känner att det börjat lugna sig nu så kommer jag nog åka till Ida o Sandra o spela lite :) Det är ju riktigt mysigt att ta vännerna en kväll o sätta sig med gott att äta, dricka o spela lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0