Testar lyckan hos Marre Med Mera !

 
Nu har Marre Med Mera en superfin tävling igång i samarbete med Annasbabyshop där man kan vinna en barnvagn i valfri färg ! Jag vill jätte gärna vinna denna och varför jag vill vinna den är för att jag har en söt liten brorsdotter som nu är drygt 1 år och hennes föräldrar har så länge pratat om att skaffa en ny barnvagn som är mer behändig då den de har nu är stor och väldigt klumpig. Det krävs både tid och tålamod när man ska ta med sig den i bilen då den tar stor plats och inte blir så mycket mindre när man fäller ihop den. Att gå med den på stan krävs att det är stor plats då den är väldigt klumpig. Detta gör att jag som faster tycker det är riktigt jobbigt att gå med lilltjejen på olika aktiviteter just för att den är svårt att få med henne i vagnen, som är ett måste att ha med i många fall. Därför skulle jag bli överlycklig om jag en dag får komma hem till dem och presentera denna vagn och att den är deras egen nu :D De kommer bli så glada och både de och jag kan lätt ta med lilltjejen ut på massa roligt nu under sommaren :)


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0