Ansiktets bästa vän !



Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har ju fått äran att få vara med o testa Kneipp produkter för releasen av brandstore för KneippBodystore !

Idag är det Ansiktskrämen Mandelblom som jag tänkte presentera. En högvärdig dag- och nattvårdsprodukt för torr och känslig hud bestående av kallpressad mandel-, jojobaolja och ingredienser ur avocado, värdefulla A- och E-hudvitaminer samt pantenol.

* Med kallpressad mandel-, jojobaolja och ingredienser ur
avocado samt A- och E-hudvitaminer
* Ett aktivt skydd och kännbar omsorg
*För torr och känslig hud
* pH-hudneutral 
* Fritt från färg- och konserveringsmedel
* Dermatologiskt testad

Först och främst måste jag säga att den gör verkligen ansiktet super lent ! Man blir som en liten babyrumpa i ansiktet och det doftar så gott ! Efter att ha tvättat ansiktet och lagt på denna kräm så känns verkligen ansiktet jätte fräsht. Vi som tvättar ansiktet på morgonen och lägger en kräm och sedan lägger på smink, så tycker jag denna fungerar jätte bra att ha under sminket ! För vissa blir ju kladdiga ett tag efter, men denna går in i huden direkt och lämnar den len så sminket kan åka på väldigt fort efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0