Avnjut en härlig dusch !



Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har ju fått äran att få vara med o testa Kneipp produkter för releasen av brandstore för KneippBodystore !

Nu tänkte jag ge liten recension på en till body wash som jag testat ! Tanka ny energi o upplev den extra friska kicken från duschkrämen Citrongräs & Oliv. Den aromakologiska verkan från citrongräset aktiverar både kropp och själ. Den daggfriska doften ökar din koncentration och motivation.
DuschkrämCitrongräs & Oliv har en fuktighetsfrämjande inverkan och skyddar huden mot uttorkning. Den högvärdiga olivoljan gör att huden blir silkeslen och slät.

* Naturlig aromatisk verkan
* Fuktighetsgivande
* Fritt från färg- och konserveringsmedel
* Dermatologiskt testad som visar att den är skonsam för känslig hud


Jag tog min lilla scrubb o hällde på lite duschkräm o oj så det blev lödder :) Så himla skönt att duscha med just en sådan här bra duschkräm o använda en scrubb samtidigt ! Denna doftar lite starkare än andra Kneipp produkter o citrongräset känner man tydligt. Jag tycker det ger en fräsh doft o lämnar även en härlig doft efter sig. Man behöver heller inte alls mycket duschkräm för att få hela kroppen löddrig vilket gör att den är väldigt dryg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0