Jag har en ny älskling i duschen !



Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har ju fått äran att få vara med o testa Kneipp produkter för releasen av brandstore för KneippBodystore !

Nu skulle jag vilja presentera min nya älskling i duschen - Flower Power !

* Dermatologiskt testad.
*Fri från alkalitvål.
* Utan färg- och konserveringsmedel (till exempel parabener).
* Utan mineraloljor
* Utan paraffin- och silikonoljor
* Utan animaliska ingredienser.

Jag tycker den doftar otroligt gott, den är härligt krämig o det doftar gott i hela badrummet när denna varit framme ! Jag tycker om duschkrämer som doftar gott även när man klivit ur duschen o det gör denna. En mjuk o härlig doft följer med ut :) Så vill du också få en ny älskling att ta med dig in i duschen - då är detta något för dig !


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter som en underbar produkt :)

2012-05-23 @ 14:01:51
URL: http://natalies.se
Postat av: Frida

Älskar att du är med i denna kampanj för jag får så mycket bra tips på nya produkter att köpa! Klickar in här varje dag för att se vad som är nytt:D

2012-05-23 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0