Nummer ett för sommarhud !



Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har ju fått äran att få vara med o testa Kneipp produkter för releasen av brandstore för KneippBodystore !

Tanka ny energi och den extra friska kicken från Bodylotion Citrongräs & Oliv. Den aromakologiska verkan från citrongräset aktiverar både kropp och själ. Den daggfriska doften ökar din koncentration och motivation. De fina eteriska oljorna från citrongräset utmärker sig genom sin stimulerande och uppfriskande inverkan. Den högvärdiga, vårdande olivoljan är rik på omättade fettsyror. Den skyddar huden mot fuktighetsförlust, gör huden silkeslen och slät.

 

* Ger ny energi
* Naturlig aromatisk verkan
* Fuktighetsgivande
* Fritt från färg- och konserveringsmedel
* Dermatologiskt testad som visar att den är skonsam för känslig hud


Vilken doft ! En lotion som man kan använda som parfym nästan :) Jag har börjat smörja in mig med denna innan jag klär på mig på morgonen o så har jag endast denna så luktar man gott ! Absolut inte så starkt som en parfym utan den är mer så att huden luktar gott o inte att man luktar bara man går förbi någon. Huden blir sammetslen o smidig ! Perfekt nu under sommaren när man badar mycket o huden torkar ut, då ger denna den där extra fuktigheten som huden behöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0