Oljan som får huden att blomma !



Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har ju fått äran att få vara med o testa Kneipp produkter för releasen av brandstore för KneippBodystore !

Idag är det hudoljans tur att få stå i rampljuset ! Den har kallpressad mandel-, solros- och jojobaolja samt A- och E-hudvitaminer. Den passar för torr och känslig hud. 

* Ett aktivt skydd och kännbar omsorg.
* Fri från färg- och konserveringsmedel.
* Dermatologiskt testad.
* Skyddar mot skadliga miljöpåverkningar.


Jag gillar ju Kneipps produkter just för att de tränger in i huden så bra. De lämnar aldrig någon fet hinna när man är klar. Utan man kan ta på detta o sedankan man klä på sig direkt. Toppen ! Så denna gör huden otroligt len, den tränger in i huden fort o den har en lätt o mjuk doft. Min hud kändes direkt smidig o mjuk. Jag testade den efter att jag hade duschat, då man oftast blir lite torr av allt vatten. Jag höll mig mjuk hela dagen o det är enligt mig ett stort plus, att produkten verkligen håller huden fin o smidig hela dagen ! Mysig olja :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du skriver om nya produkter! Man blir så sugen på att köpa dem. Bilden var också super fin, somrig med jordgubbar. Mums!

2012-05-28 @ 12:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0