En mjuk och len doft !



Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har ju fått äran att få vara med o testa Kneipp produkter för releasen av brandstore för KneippBodystore !

Idag tänkte jag prata lite om duschkrämen med Jasmin och Argan. Den fina kompositionen av duschkrämen Jasmin och Argan ger dig en känsla av mjuk avslappning och tar dig med sin sinnligt mjuka doft till jasminens exotiska värld.

* Naturlig aromatisk verkan
* Har en mjukt avslappnade verkan
* Fuktighetsgivande
* Fritt från färg- och konserveringsmedel
* Dermatologiskt testad som visar att den är skonsam för känslig hud


Jag tycker att denna har en sån ljuvlig doft ! Den har inte en doft som sticker i näsan utan den är mjuk och len. Så man doftar så gott när man kommer ur duschen efter ha haft denna. Jag kan ibland reagera på vissa duschkrämer men denna har gått alleldes utmärkt att använda - så ett gott tecken för oss som är lite känsliga. Så har inget ont att säga om denna produkt faktiskt ! :)




Kommentarer
Postat av: ami

Inte alls tokigt! :) vad händer hos dig idag då?

2012-05-27 @ 09:16:10
URL: http://silverlady.blogg.se/
Postat av: Ronja

Otroligt fin bild! Du är bäst med bilder:)

2012-05-27 @ 10:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0