En stund i himmelriket ?



Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har ju fått äran att få vara med o testa Kneipp produkter för releasen av brandstore för KneippBodystore !

Idag tänkte jag tipsa om Warming Massage Oil som är effektiv på tre sätt: vårdar, värmer och har en avslappnande effekt på muskulaturen.

* Fri från färgämnen.
* Fri från konserveringsmedel.
* Dermatologiskt testad.
* Med naturliga eteriska oljor.

Jag satte direkt min sambo i arbete denna gång också - och oj oj oj så skönt ! Älskar att den värmer när det masseras, det tycker jag ger den där extra avslappnande känslan. Sedan var den inte så fet som endel är, att man måste gå och duscha driekt efteråt utan denna lämnade huden len och skön efteråt ! Doften på den är, som alla de andra produkterna, väldigt mjuk och härlig ! Så ett riktigt tips till er som vill ha en riktigt skön och avslappnande stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0