Vill du till jasminens exotiska värld ?



Ni som läst tidigare inlägg vet att jag har ju fått äran att få vara med o testa Kneipp produkter för releasen av brandstore för KneippBodystore !

I detta inlägg tänkte jag tipsa er om en bodylotion med doft som tar dig till jasminens exotiska värld ! O vem vill inte dit ? ;)

* Har en mjukt avslappnande verkan
* Naturlig aromatisk verkan
* Fuktighetsgivande
* Fri från färg- och konserveringsmedel
* Dermatologiskt testad som visar att den är skonsam för känslig hud

Jag har testat många andra bodylotions o de flesta lämnar en kletig hinna över kroppen som gör att man inte så gärna vill ta på sig kläder efteråt. Denna däremot torkar snabbt in o man känner verkligen hur fräsh den är ! Huden blir som ny o superlen ! Att efter en skön dusch kunna avsluta med denna är som att få en stund i himmelriket :) Doften som är oslagbar o resultatet på huden gör att jag lätt sätter denna som favoritlotion för min hud !


Kommentarer
Postat av: Elin - Designar bloggar

Kolla in mintävling du kan vinna en design! Annars säljer jag även designer.

kram! :)

2012-05-22 @ 16:04:34
URL: http://kimidori.blogg.se/
Postat av: Nina

Du tar så fina foton :)

2012-05-22 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0