En tryggare tur



Man läser eller hör om folk som blir påhoppade så himla ofta.. Jag tycker det är
hemskt att man inte kan få gå hem själv utan att man ska behöva vara rädd
för att någon ska hoppa på en.. Jag har därför valt att ha ett skydd med
mig i väskan - självförsvarsspray! Många pratar om att
pepparspray är olagligt o de vet inte vad man kan ha för att kunna skydda 
sig lite bättre. Men jag vill då verkligen tipsa om dessa sprayer - de är helt lagliga !
Dessa förblindar och hjälper dig att fly.
Bodyguard på burk är en självförsvarsspray  som tillfälligt förblindar angriparen.
Vid kontakt med ögonen framkallas en övergående  ögonirritation
som ger dig några välbehövda sekunder för att fly, skrika och slå
tillbaks i enlighet med nödvärnslagen.

Som ägare av Bodyguard självförsvarsspray kan Du känna Dig tryggare
vid promenader, joggingturer, resor etc. Sprayen kan också fungera avskräckande
i vissa fall och fungerar även på aggressiva djur  som attackerar.
Bodyguard är liten och behändig att bära med sig samt enkel att använda.
Effeken ökar ju mer spray som kommer i kontakt med förvarens ögon.


Just nu får du 10% rabatt på hela sortimentet under resten av året
om du uppger Itsyouandme i kassan hos Lovebox !


Kommentarer
Postat av: Erika

mycket fin blogg du har !(: allt bra ?

2010-12-14 @ 23:40:35
URL: http://eriikabygren.blogg.se/erikabygrens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0