Nytt folk är alltid skoj !


Känner att ibland kommer bloggen i sista hand :p Vill ju egentligen skriva varje
dag för det är så kul att gå tillbaka o läsa när det gått ett tag :) Men just nu så
har jag inte hunnit med bloggen.. Sista dagarna har varit fulla med shopping o fika ! :p
Igår var jag nere på stan med Ida, Björn o Hanna - de svängde förbi Karlstad innan de skulle
till Sälen så då tog vi en fika på Expresso House - riktigt trevligt ! Verkligen så skoj att träffa
nytt folk ! Ida känner jag ju redan o hon är ju lite galen som mig ;) Men Björn o Hanna kände jag
inte innan men gosh vilka härliga människor ! Får verkligen hoppas att man får träffa de igen :)
Sen så träffade jag ju på en gammal kompis utanför mitt hus här om dagen o vi bor grannar !
Så till vecka ska vi ses o snacka massa skit :D Ska även försöka få in en träff med Sandra
o även hinna med skolan ;p Haha .. Ja, vad har hänt mer.. Jo jag har fått en ny mobil !
Fast vad man är ovan när man inte har haft touch innan, men nu börjar jag lära mig !
Nu ska jag nog kika på någon film innan man tar kvällen !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna & björn är jätte härliga personer,mina vänner ;) Borde komma till arvika någon gång o gå ut med oss vetja! :)

2010-11-07 @ 21:51:25
Postat av: camilla G

glömde skriva att det var jag ;p

2010-11-07 @ 21:52:04
URL: http://miillu.blogg.se/
Postat av: camilla G

Hallå! aah, jag har sett det. Får ta och åka förbi o hälsa på dig någon dag kanske, tyvärr är inte ekonomin på topp denna månad. Hör av dig innan du ska till arvika så jag kan ta ledigt :) Katter har jag haft sen 3 år tillbaka, men däremot har mamma en kattunge som är till salu ;)

2010-11-08 @ 09:09:16
URL: http://miillu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0