Tvättstugan

http://rekommendation.advison.se/tvattmaskiner/Enkel/ELECTROLUX_EWF1629.jpg

Phu ! Eftersom vi har en ny lägenhet så har vi inte tvättmaskin inne längre, vilket gör
att man gått o blivit bekväm med det ;) Men nu måste man infinna sig i tvättstugan istället
o ack så dumma tider det blir ! Kl 06.50 ringde klockan imorse o jag fick trippa ner till tvättstugan
o slänga i första tvätten. Fy vad trött jag var ! Tur det var mörkt ute så ingen såg hur förskräcklig jag
såg ut :p Men dagen känns verkligen lång nu när man varit vaken så himla länge ! Klockan 17 har
jag lite skola o sen ska jag till gamla lägenheten o hämta posten, till mamma o häma
lampor o sen hem o göra lite käk ! Ja, jag var ju på party party i måndags i Karlskoga !
Gosh vad kul det var :p Man fick sig allt en hel del goa skratt o  humorn låg precis
på min nivå :p Till helgen blir det släktträff,  så fullt upp denna helg med :)

Kommentarer
Postat av: Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.

hej sötnos! :D nu har jag varit borta grymt länge och ber om ursäkt för att jag inte har svarat på din kommentar.. men nu är jag som sagt tillbaka! :D puss

2010-10-28 @ 19:03:29
URL: http://kimiees.blogg.se/
Postat av: Wiilow [foto tankar känslor]

Lön är ju alltid kul och vad kul att du hade det kul i Ks.



Kul med släktträff oxå!



Kramar ♥

2010-10-29 @ 21:38:37
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0