Mums !



Så, nu testar jag hur det är att göra ett tidsinställt inlägg, inte gjort det innan !
Kanske kommer detta upp, eller så gör det inte det ;)
Ja, efter en kväll full med pluggande så blev jag sjukt hungrig o tänkte att satan också
jag har ju inget hemma.. Men så kom jag på att jag hade ju köpt youghurt ! Mums ! Så dessa
ska jag strax smaka på :) Känns som att jag måste sätta mig o plugga lite om kroppen.
Det är det vi läser om just nu.. O jag har inte gjort en uppgift som jag måste fixa nu. Så det kommer
nog min onsdag handla om :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Kolla alla bra dansvideos jag lagt upp på bloggen, folk i min skola dansade och vissa va grymma och bjöd på sig själva!

2010-12-15 @ 19:01:41
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0