Dove Intense Repair



Jag fick hem ett paket från Buzzador för någon vecka sedan där det fanns väldigt många förpackningar av Dove Intense Repair som är ett intensivbalsam som du kan använda dagligen! Den ger en intensiv reparerande effekt åt skadat hår - toppen nu för  hår som badat mycket i sommar :)

Jag har själv använt detta och det gör verkligen håret super mjukt ! Doften är underbar så man luktar gott även när man kommer ur duschen :) Jag ger detta balsam 5 av 5 ! Jag har även gett bort några förpackningar till vänner som testat det och har bara fått bra respons från dem också !

Så jag tänkte att jag skulle lotta ut några till er läsare också :) Så en sådan tävling kommer nog komma upp inom kort !

Kommentarer
Postat av: Therese

Fin blogg! :) Titta gärna in på min och ställ några frågor i min frågestund!

http://thereseeberg.blogg.se/2011/august/fragestund.html#comment



KRAM!

2011-08-11 @ 14:16:59
URL: http://thereseeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0