Testat spa-produkter!



För ett par veckor sedan fick jag hem lite spa-produkter från Yves Rocher som jag skulle testa ! Vilket jag nu har gjort. Jag tycker de var helt underbara ! Huden blev så mjuk så mjuk.. Passar man på att ta ett varmt bad samtidigt så får man verkligen den avslappnande känslan ! Perfekt nu när det är kyligt ute o huden blir torr.. Julklappstips ! :)


Orientalisk duscholja
Med denna orientaliska duscholja kan du uppleva den välgörande, exotiska känslan av den traditionella hammam-ritualen varje dag. Duscholjan innehåller ekologisk marockansk arganolja från Marocko och blir till en härlig lätt mjölk på din hud. Arganoljans vårdande egenskaper lämnar huden mjuk och sammetslen.


Vårdande arganbalsam
Vårdande arganbalsam förenar den ekologiska arganoljan med den essentiella ekologiska oljan från apelsinblomman som alltid har uppskattats för sina lugnande egenskaper. Den krämiga sammansättningen, som smälter in i huden på ett enastående sätt, omsluter dig med en underbar doft av apelsinblomma. Din hud återfår sin mjukhet och blir oemotståndligt sammetslen.


Orientalisk peeling
Orientalisk peeling för sammetslen hud förenar ekologisk arganolja med mjuk marockansk lera till en intensivt exfolierande effekt, för detta pulver med argankärnor. Du kommer att upptäcka din hud på nytt, den blir oemotståndligt mjuk och som återuppväckt genom denna doft från Orienten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0