Underbar kväll med Sandra c/o !



Vilken vecka ! Började veckan med att åka till Sandra, Christian, Saga o Mio ;) Var där efter kl 15 o hade med oss lite paket som Saga verkligen uppskattade ;) Sen bjöd kvällen på massor av god mat, trevliga samtal o härliga skratt. Finns nog inte något bättre än en helkväll med sambon o dom :) Så himla skoj ! Annars flöt veckan på med både jobb o plugg.. Drar igång en riktigt svår kurs nu på måndag.. Vette tusan hur jag ska klara den :/ Men men, återstår att se ! Vädret är ju heller inte alla tiders - snöstorm ! Hann precis hem från köpcentrat när snön började vräka ner.. Usch ! Nu vill jag att våren ska komma :) Kvällen lär blir lugn, tror jag.. Plocka bland alla kläder skulle behövas, just nu är det kläder överallt o fullt i varenda garderob :/ Men, slapp vid tv:n o datorn är ju mer lockande än att sortera kläder ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Klart du kommer klara kursen Emelie!! Det vet jag att du kan med din vilja ;).Stöter du på några frågor eller problem, hör bara av dig!! Hoppas din helgen har varit bra! Kram

2012-01-22 @ 13:05:06
Postat av: Anonym

Vem vann tävlingen om nagellack + läppbalsam? :) Kram på en bra blogg!

2012-01-25 @ 10:28:35
Postat av: alexandra

Snygg blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-01-26 @ 20:11:14
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: thaipinnen

fin!!:)

2012-01-29 @ 16:00:45
URL: http://thaipinnen.se
Postat av: blomman

gud så fin du är!

2012-01-31 @ 21:44:43
URL: http://carolineblombergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0